Baru Jer Isteri Dedahkan Apa Yang Shuk Dah Lakukan, Ini Terjadi Kepada Instagram Hotfm

” Aku dah bertahan sampai saat ni.. menutup segala celah yg bvruk demi masa depan anak2..Dan kau Shuk_hotfm terima kasih dah tinggalkan aku dengan anak-anak.. ”

Itu pend3dahan mengjutkan Rossalennah Natassyiah Asshafera di Instagram mengenai suaminya, Shuk Hotfm yang hangat diperkatakan sejak semalam.

Menurut Rossalennah, suaminya yang juga seorang pelawak dan pelakon itu sekali lagi berlaku cv-rang.

Rossalennah antara lain mendkwa beliau pergi mencari suaminya itu ke rumah wanita terbabit yang dikenali sebagai Fara Salleh.

” Aku dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah.. kau us1r aku.. kau campak kasut Shuk depan aku suruh bawa balik..

” Apa do-sa aku kamu buat mcm ni.. aku ada anak2 aku perlu jaga..

” Hari demi hari.. kau buang aku dengan anak2.. kau biarkan aku kena ma-ki ha-mun dengan bet1na ni selama ni..

” Aku suruh kau keluar , kau tak kluar.. kau tak balik duduk rumah bet1na ni.. aku diha-lau macam orang takde maru4h dan ha4rga diri..

” Suami aku ada dalam rumah ni.. aku dah suruh buka untuk cek tapi ak dih4Iau.. kasut Shuk pergi kerja pagi tadi..

” Malam ni perjalanan ku jauhh sangat.. orang tido tapi aku berkeliaran cari laki aku di mana..

” Jangan cakap aku buka a1b lagi.. sebab bila aku simpan dorg makin selesa sangat tengok, aku macam orang b#doh..” tulis Rossalennah.

Sementara itu, menerusi ruangan komen di bawah perkongsian itu, rata-rata netizen memberi kata-kata semangat kepada Rossalennah.

Tak kurang juga yang mengec4m Shuk kerana tergamak melay4n isterinya sebegitu.

Warganet bukan saja ser4ng IG Shuk, malah IG Hotfm pun kena

Sementara itu berdasarkan semakan di Instagram Shuk, pelawak dan pengacara berasal dari Pulau Pinang itu dilihat belum memuatnaik apa-apa kenyataan balas berhubung pended4han isterinya.

Namun itu tidak menghalang warganet datang meninggalkan komen dengan mengec4m Shuk atas perbuatannya.

Namun lebih tervk, bukan sahaja IG peribadi Shuk yang kena ser4ng, ‘tentera bawang’ dilihat turut menyer4ang IG rasmi stesen radio Hotfm.

Meskipun Shuk cumalah penyampai radio di Hotfm, namun kebanyakan ruangan komen ditinggalkan warganet menyentuh isu membabitkan Shuk walaupun entri ditulis tiada kena mengena.

Rata-rata meminta pihak Hotfm mengambil tndakan ke atas Shuk, malah ada yang meminta supaya Hotfm dibo1kot.

” Saja nk bgtau, nnti buang jela shuk tu, berlambak lagi org boleh gantikan tempat dia kt hotfm tuh. Sekiann.” tulis Ida

” Hotfm better bu4ng shuk. Drpd radio korang kena bo1kot. Kami pun xselera dgr suara syuk. Please hotfm,” tulis Jep

” Dear hotfm..if betul, syok cv-rang,dicadangkan cari DJ radio lain. Kami x nak orang yang ada aura negatif jadi DJ. Bawa contoh x elok kepada masyarakat.” tulis Din

Sumber:IG Hotfm