Kau Kahwin Pun Takde Siapa Yang Datang, Pond4n Je Datang. Sedar Diri Tu Sikit – Fara Mendoza

” Kesian kan orang macam ni. Apa la masalah hati dia, lucu kan. Sebenarnya video ni ada orang sent kat saya di DM. Kenapa bila live nak kena cakap pasal saya?”

Itu kata-kata pedas keluar dari mulut Fara Mendoza yang juga merupakan pelakon, model dan personaliti media sosial Malaysia.

Fara atau nama sebenarnya Norfaralinah binti Md Yunus mengeluarkan kata-kata itu terhadap bekas pelakon, Zarina Anjoulie sewaktu live di Instagram beliau.

Sebelum itu Fara berkongsi video yang dihantar seseorang kepadanya yang menunjukkan Zarina mempersenda beliau ketika sedang membuat live.

” Kenapa nak cakap pasal jam rolex saya, nak cakap pasal gelang saya, rantai saya..kenapa? Memang saya tak layan dia, cuma pelik..lepas tu cakap saya tak kerja.

” Haii dulu bukan main hiina saya dulu jual kerepek tepi jalan, depan 7E.

” Lepas tu bila aku dah beli rumah, cakap aku tak kerja pulak? Tak ke mental orang macam ni..macam kelakar.

” Kau nak bangga sangat orang kahwin..aku tak kisah lah.

” Aku tak pernah kisah pasal kau kahwin ke, tak kahwin ke..kau kahwin pun takde siapa yang datang, pond4n je yang datang. Sedar diri tu sikit.

” Siapa ada kat sisi kau? Kawan pun takde, Bff pun takde.. Ya Allah kau boleh pertikaikan kenapa aku tak kahwin..

” Yang kahwin dengan kau pun penganggur, biawak hidup.. kau bela biawak hidup tu kau nak bangga?

” Helloo kalau aku nak bela biawak hidup, dah lama aku kahwin.. aku dah seratus kali kahwin kemudian cerai, kalau aku nak. sebab aku ni berduit!

” Tapi aku tak macam tu, so cerita dia jangan nak bangga lah bela biawak hidup, bagi makan pakai semua.

” Eh aku tak faham lah dengan dia ni, tak habis-habis cakap pasal aku..padahal aku tak hingin cakap pasal dia

” Hey kau kahwin ke, terbongkang ke orang tak heran lah. Kau nak pindah mana-mana ke kubvr ke, ner4ka ke orang tak heran kat kau..

Video yang berdurasi 56:36 minit itu meraih lebih 64 ribu tontonan dan berpuluh komen dari pengikut Fara.

Umum mengetahui Fara dan Zarina sering bertelagah di media sosial.

Sementara Jun lalu, Fara juga telah menang saman malu ke atas Zarina yang difailkan peguamnya pada Januari lalu di Mahkamah Tinggi Seremban, Negeri Sembilan.

Fara ketika itu berjuang untuk kes selepas terganggu dengan penyebaran gambar b#gel dilakukan pihak berkenaan dan tudvhan menggvgurkan ank.

Respon Zarina

Sementara itu, menerusi satu perkongsian di Instagram, Zarina atau lebih dikenali sebagai Anju dilihat memuatnaik hantaran terbaru.

Bagaimanapun Anju tidak menyatakan secara khusus kepada siapa entri tersebut ditujukan.

” Orang nak gelakkan laki aku niaga camni takpe la kalau stakat pakai BMW tapi kena panjat pagar tak guna gak”, tulis Anju.

Menerusi ruangan komen pula ada pengikut yang dapat mengagak hantaran itu adalah sebagai respon balas Anju terhadap Fara Mendoza.

” Hahaahaa tak kisahla janji rejeki halal bak kata org kalau kaya jgn menunjuk, dalam Islam di panggil riak , dalam malaysia di panggil SPRM” tulis Nick.

Sumber: IG Fara Mendoza dan Zarina Anjoulie