Pelamin Dan Hantaran Semua Dah Siap, Wanita Kecew4 Bakal Suami Tiba2 Tidak Datang

Hari perkahwinan merupakan saat yang paling dinantikan oleh bakal pasangan raja sehari. Det1k itulah tersimpulnya cinta sejati antara dua hati dalam satu 1katan sah.

Walau bagaimanapun, buat wanita ini ia merupakan satu mimpi nger1 apabila hari yang dinantikan telah tiba, namun bakal suaminya pula langsung tidak kunjung tiba.

Itulah realiti sebenar yang dihadapi oleh seorang wanita yang dikenali dengan nama Atiqah Al Zaraffee. Baru-baru ini, dia memuat naik video di TikTok menunjukkan suasana di sekitar majlis perkahwinannya.

Dalam video itu, semua persiapan majlis perkahwinan sudah lengkap namun mal4ng buat ibu tungg4l itu apabila bakal pengantin lelaki tidak hadir ke majlis tanpa memberikan sebarang sebab.

Semoga aku kuat

https://www.facebook.com/watch/?v=4453696581324160

“Pelamin dah siap.. Hantaran pun dah siap.. Dah siap makeup untuk akad nikah.. Malangnya pengantin tak datang-datang.
“Lalu kami sekeluarga redha dengan ketentuan Allah. Semoga saya kuat menghadapi segala ujian ini,” tulisnya dalam video tersebut.

Semua tinggal kenangan

https://www.facebook.com/watch/?v=138891381179671

 

Meskipun masih dalam bersedih, Atiqah berterima kasih atas kata-kata semangat dan doa orang ramai yang menjadi semangat untuk dirinya meneruskan kehidupan.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen merasa sebak melihat ujian yang ditimpa oleh wanita tersebut. Mereka juga tidak putus memberi kata-kata sokongan agar Atiqah bangkit semula dan tidak berputus asa.

Awak beruntung sebab Allah tunjuk dia bukan lelaki terbaik

Ni laa sebab kenapa perempuan takut salah pilih

Selalu tengok drama je, realiti pun wujud

Haihh macam-macam persiapan telah dilakukan. Boleh pula si lelaki ‘gha1b’ tanpa sebarang khabar. Semoga Atiqah kuat selalu & doakan baik-baik buat dia!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami

Sumber: TikTok @atiqahalzarafee

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.