“Sampai Macam Tu sekali Tk Bagi Ayah Pergi…” Tlndakan Anak Ini Undang Sebakk

Menggalas tanggungjawab sebagai perajurit negara sememangnya punyai masa yang sangat terhad bersama keluarga. Justeru, jika ada masa cuti, pasti waktu tersebut akan diluangkan sebaik-baiknya dengan keluarga dan bakal menjadi drama air mata tatkala ingin berpisah semula.

Demikianlah sebuah video yang tular menunjukkan seorang anak perempuan yang menangls teresak-esak saat ayah kesayangan ingin kembali bertugas, pulang ke pangkalan.

https://www.tiktok.com/@user447694423159/video/7061875991043509530?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id6914164719906686465

“Auto mata ibu masuk habuk jugak.”
Menerusi perkongsian @areja di Tlktok, dia memuat naik video menyayat hati tiga orang anaknya yang sedih akan perpisahan bersama ayah tercinta.

Namun begitu, situasi menjadi Iebih sedlh apabila anak perempuan sulung yang baru pulang dari sekolah dilihat meraung kesedlhan hingga sanggup mengambil baldi dan barang dari motor kepunyaan ayahnya demi ‘menghalang’ bapa kesayangan dari pergi.

 

“Ayah takkan pujuk sebab kalau pujuk nanti berat hati nak pergi bertugas…”

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netlzen sebak melihat perkongsian ini malahan turut merasakan kesedihan anak perempuan tersebut yang tak rela berpisah dengan ayahnya dalam jangka masa berbulan lamanya.

“mesti ayah dia nangls time perjalanan.”

“Auto mata aku berkaca, ayah terpksa keraskan hati…”

“Sebaknya, boleh nampak bonding antara anak dengan ayah…”

Sumber : Redaksi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: