Selepas Tular Diva AA Hantar Gambar Babi Dan Carut Yusuf Azmi. Ini Jawapan Dari Empunya Diri

“NAK TENGOK KE KAMI DATANG MERANGKAK, BERJALAN ATAU BERLARI??” Jangan nanti, kami datang tiba-tiba tunjuk kad OKU! Ingat eh

Bila Azwan Ali atau nama popular dia Diva AA ditegur oleh Yusuf Azmi.

Hari ini tular di media sosial yang bermula dari laman Facebook Yusuf Azmi dimana dia memberi respond terhadap kenyataan Azwan Ali yang agak kurang ajar.

Yusuf Azmi meluahkan rasa kesal dengan ayat yang dikeluarkan oleh Azwan Ali yang penuh dengan kata kata kesat.

VIDEO DAN KENYATAAN PENUH YUSUF AZMI:

Takperlu lah sembang di media sosial, ada baiknya kita bersemuka.. kan kamu gelar kami ‘BINATANG’,

Video:

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet turut tidak berpuas hati dengan kata-kata yang dikeluarkan dari Azwan Ali

Saudara Black: Apa yg org ni buat xde mengangunya pon dan xde kena mngena dgnya pon..knp plk dia nk m4ki org tu…mgkin dia nk bro yusuf azmi dan sahabtnya tu tepuk2 dia dan belai dia kot..sy harap, bro yusof azmi dan shabt2 blh laa prgi jmpanay dan tepuk2 mnja dgnya…sy pikir itu sbnenarnya yg dia mahu. mgkin bro azmi ada buat dia rsa cmburu…yelah org lain dipeluk2…yg dia xde sapa nk peluknya…itu sbb la dia tocing sgt…

Saudari Shadah: Sebagai orang yg dewasa, berakal, berpelajaran, beragama, bila mengeluarkan kata2 tu biarlah yg baik2, tuturkata yg indah Dan tersusun…apa perbuatan maupun kata2 jgnlah keterlaluan…ta rugi apa pun kalau kita berbudi bahasa serta mengucapkan kata2 Manis kpd orang lain.

Saudara Razuan: Kerana mulut badan binasa.kesabaran setiap manusia ni ada batasanny.bila jumpa dia (diva AA),saya mohan tuan azmi bagi ceramah kepada dia biar sedar sikit.

Sumber : Awatttsyeikh , Youtube.