[VIDEO] Baru Je Keluar Penj4ra, Pemuda Terdvduk Hanya Mampu Lihat Pusara Ibu & Kakak

Tak dapat dibayangkan betapa sedihnya perasaan seorang anak apabila mendapat berita bahawa ibu tercinta telah pergi buat selama-lamanya. Lebih meruntun hati apabila berita pemerg1an si ibu hanya diketahui selepas dia keluar dari penj4ra.

Kisah sedih itu dikongsikan menerusi beberapa video yang dimuat naik di akaun TikTok, Hera Elestra. Berdasarkan video pendek itu kelihatan seorang lelaki berada di kawasan perkuburan untuk menziarahi kubvr arw4h ibunya. Menurut Hera, adik lelakinya itu baru sahaja dibebaskan selepas enam bulan menjalani hukvman di penj4ra. Malah, sepanjang tempoh di tah4nan, dia langsung tidak tahu mengenai pemerg1an ibu tersayang.

Anak tak tahu ibu men1nggal dunia

Selepas enam bulan di tahanan. Hari ini dia bebas terus bawa jumpa mak.

Lelaki itu terus terduduk selepas mengatahui bahawa kubvr yang berada di depannya itu adalah milik ibu tersayang. Apa yang membuatkan penonton seb4k apabila melihat lelaki ini memelvk batu nisan sekuat hati sambil menangis merindui si ibu.

Video:

https://www.tiktok.com/@heraalex86/video/7010380759131278618?sender_device=pc&sender_web_id=6914164719906686465&is_from_webapp=v1&is_copy_url=0

6bulan dpenjara, harini dia bebas trus bawa jumpa mak.

https://www.tiktok.com/@heraalex86/video/7010388707211513115?sender_device=pc&sender_web_id=6914164719906686465&is_from_webapp=v1&is_copy_url=0

Kakak juga dah 10 hari mninggal dunia

Lebih menyed1hkan lagi apabila, pengguna TikTok itu membawa pula adiknya ke satu lagi kvbur kakak mereka yang baru 10 hari mninggal dunia.

Hanya air mata yang mampu dit1tiskan ketika itu kerana dua insan penting dalam hidupnya pergi sewaktu dia berada di dalam penj4ra.

https://www.tiktok.com/@heraalex86/video/7010479285563591963?sender_device=pc&sender_web_id=6914164719906686465&is_from_webapp=v1&is_copy_url=0

Perkara paling per1t bila seorang anak tak sempat m0hon maaf kepada orang tua

Perk0ngsian yang sangat menyentvh hati itu membuatkan ramai warg4net turut berasa seb4k mengenangkan uj1an yang bert1mpa-t1mpa selepas pemuda itu bebas dari penj4ra.

Walau bagaimanapun, mereka tetap berharap pemuda berkenaan benar-benar insan dengan ‘tegvran’ daripada Allah S.W.T dan mend0akan agar seluruh ahli keluarga dit1nggalkan berada dalam keadaan t4bah.

Memang per1t terima uj1an macam ni..

Teruslah berd0a untuk mereka yang telah tiada..

Sed1h dah lama tak jumpa, rupanya dah tiada..

Tak sanggvp nak tengok..

Teringat arw4h ayah..

Hari itulah hati se0rang anak benar2 hancvr..

Aku tengok pun terkeIuar air mata..

Semoga apa yang dik0ngsikan itu menjadi peng4jaran buat semua. SaIam takz1ah.