Video – “Padan Muka”. Ingatkan handal sangat. Netizen gelakkan pemuda ini selepas digigit ular.

Selalu pepatah mengatakan kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai, tapi kalau yang ni pula kalau tak nak kena gigit ular jangan cuba-cuba nak mengagah. Haaa, kan dah mendapat

Terpaksa gelak juga, sebab susah-susah buat lawak seram – Netizen

Konon nak mengagah ular siap main tiup-tiup lepastu nak cuba cium. Sekali bila dia dah cuba letak atas dahi ada chance. Haaa, terus kena ngap

Dah menggelitat satu badan nak lepaskan, menggulupur kesakitan terus. Aduhai, tak ada kerja cari kerja ni lah jadinya. Mungkin nak tunjuk hebat agaknya, tapi kemahiran tak ada.

Nasib lah ular tu bukan ular jenis berbisa, kalau pakai ular tedung? Dah arwah ada agaknya. Tak dinafikan memang ngeri tapi video yang dikongsikan daripada Kelab Info Malaysia ni buatkan netizen terhibur dengan ‘kepintaran’ pemuda ni buat onar.

Kalau nak berlawak, nak dapatkan perhatian sekalipun macam-macam cara boleh buat tak perlu lah nak risiko kan diri macam tu. Kan dah kena.

Macam admin katakan tadi, nasib lah bukan ular tedung, kalau ular tedung habis satu kepada bengkak, macam kes cerita kat bawah ni, tu baru kena patuk kat kaki, kalau kepala? Sumber lobak merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.